nieuwtjes van de rattery, de ratjes, de rittens en het reilen en zeilen hier....

woensdag 21 januari 2009

korte update

We hebben weer gewogen vandaag!

Jaya komt het minst aan, maar is nog niet afgevallen. Ze weegt nu 335 gram.
Dahlia is 435 gram.
Raisa weegt 338 gram wat precies op schema is voor een evt. zwangerschap.....!
En Click tenslotte groeit ook heel hard...die weegt 375 gram.

De dames zullen vanaf dit weekend bevallen....
In de eerste instantie denk ik Dahlia....ik denk zondag.....al heb ik de dekking niet gezien.
Vervolgens zullen Click (31 jan. of 1 feb) en Raisa (rond 04 feb.) bevallen.
Het wordt dus een spannend gebeuren hier.

Van Jaya ben ik nog steeds niet zeker hoe of wat.....die is dénk ik het weekend pas gedekt.
Dus da's een kwestie van afwachten nog steeds.

groetjes,
Anous

2 opmerkingen:

  1. Spannend hoor!
    Hopelijk gaat alles voorspoedig.
    We houden de site in de gaten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

De Rattery

Mijn foto
Een serieuze gezellige rattery in de omgeving van Haarlem en Amsterdam.