nieuwtjes van de rattery, de ratjes, de rittens en het reilen en zeilen hier....

zondag 29 maart 2009

daar zijn we weer....

We waren een paar dagen naar Ameland...! Dát was wel héél erg lekker.....!
Bij terugkomst gelijk de ratjes verzorgd, de dames gewogen en de boel geïnspecteerd natuurlijk.
Ja-Mi is gestopt met groeien....wat ongebruikelijk is zo de laatste dagen voor de 'bevalling'....
Of zijn misschien schijndrachtig is is nu de vraag....

Raya en Fibula groeien netjes door, net als Hula-Hop en Lumpa (de laatste groeit niet veel, maar staat ook niet stil of valt af....)
Van Kawasaki heb ik begrepen dat ze gedekt is, maar hoeveel zij gegroeid is moet ik vandaag nog checken.

Kortom....
Veel dames drachtig, waarvan er toch een aantal zouden moeten bevallen deze week.

Het wordt dus spannend en netjes afwachten....
Mocht Ja-Mi niet drachtig zijn, dan zetten we haar nog eens samen met DiMo om het nóg eens te proberen ;)

Wanneer er dames zullen bevallen horen jullie het gelijk!

Groetjes,
Anous

3 opmerkingen:

  1. lekker er even tussenuit, volgens mij zijn jullie altijd in de weer met de beestjes..!
    maar wat spannend!!!
    hopen dat het nog goed komt met ja-mi.. ?
    ga je weer een webcam aansluiten als ze gaan bevallen?

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh ik ben heel erg benieuwd!
    Ik hoop dat alles goed gaat!
    En laten we inderdaad hopen dat het goed komt met ja-mi!


    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat spannend, hopen dat het allemaal goed verloopt en er gezonde rattenbaby's geboren worden!

    BeantwoordenVerwijderen

De Rattery

Mijn foto
Een serieuze gezellige rattery in de omgeving van Haarlem en Amsterdam.