nieuwtjes van de rattery, de ratjes, de rittens en het reilen en zeilen hier....

maandag 2 februari 2009

Clicks rittens 2e dag

Click is gisterenavond bevallen van 14 gezonde kleintjes. Er zijn onder voorbehoud 6 mannetjes en 8 vrouwtjes.

Ook weer verschillende vachtjes en kleurtjes.

Click heeft het prima gedaan en velen van jullie hebben het gebeuren gevolgd via de webcam!

De rittens van Dahlia zijn morgen al weer een week. Ze zullen woensdag of donderdag allemaal nog eens op de foto gaan!

Hier nog een foto van de mannen én de vrouwen van Click!

Om de foto beter te kunnen bekijken kan je er op 'klikken'....
Meer info op de site binnenkort...
EN...de web-cam staat regelmatig aan! www.inderats1.ww.com
Groetjes,
Anous

4 opmerkingen:

  1. Hee Anous!

    Nog een nestje, wat leuk!

    Hoe gaat het eigenlijk met Jaya?
    Is zij inmiddels drachtig?

    Groetjes,
    Gert en Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was zo leuk om bij de geboorte te zijn, al was het dan op afstand! En net zag ik op de webcam prachtige melkbuikjes. Click is een geboren moedertje volgens mij en krijgt het de komende tijd wel weer druk met zoveel kinderen!

    Volgende week zijn er weer een heleboel leuke kleintjes om te bewonderen, plus natuurlijk mijn 'gewone' club van favorieten!

    Groetjes
    Cis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaya is zeker drachtig! Ze is inmiddels 60 gram gegroeid en zal vanaf vrijdag kunnen bevallen!
    Ze is vandaag opgehaald door mijn vriendin Judith, die vaker nestjes voor ons groot brengt!

    groetjes,
    Anous

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi de foto`s ik was er ook bij op de web-cam
    Raisa is woensdag uitgerekend ik hoop het maar anders nog even wachten.Ze groeit met de dag en is een lieverd .ben nu al gek op haar.
    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen

De Rattery

Mijn foto
Een serieuze gezellige rattery in de omgeving van Haarlem en Amsterdam.