nieuwtjes van de rattery, de ratjes, de rittens en het reilen en zeilen hier....

zondag 15 februari 2009

...en hoe is het met Anous....

Nou...dát gaat effe niet zo lekker.
Fikse keelontsteking, hoge koorts en veel zakdoeken....

Ik doe mijn best de boel wat op orde te houden hier, maar slaap vooral veel omdat ik snel wil uitzieken.
Het is al de derde keer in een paar maanden tijd dat ik ziek ben, dus dát gaat niet lekker!

Alle dames maken het gelukkig prima. Gill en Gila hebben beiden rittens...
Gill heeft er 8! Ze zit bij mijn vriendin Cis, die veel plezier beleeefd van de rittens en erg geniet....

Er zijn drie nestjes hier, wat het redelijk overzichtelijk maakt.
Het enige probleem is nu, dat ik met mijn zieke kop de rittens niet steeds kan pakken, omdat de kans op besmetting groot is...
De rittens gaan voor...hun gezndheid is van groot belang...

In elk geval is het dus een paar dagen 'stil' hier...
Maar dan weten jullie wáárom dat is.

Mensen die evt. op bezoek zouden komen laat ik nog weten OF dat wel lukt....
Als ik me zo voel als nu is dat niet handig.
Buiten dat, ik heb letterlijk geen stem ;)

groetjes,
Anous

5 opmerkingen:

  1. Heel veel beterschap. En hopelijk kan je snel weer genieten van de rittens...

    Groetjes Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ai, beterschap!

    Groetjes,
    Gert en Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Anoes!

    Wat balen zeg! Hopen dat je snel beter word!

    Groetjes Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is flink balen voor je, Anous! Zoveel leuks in huis en nu lig jij in bed. Maar dat kan ECHT niet anders nu.
    Met behulp van foto's bij je link dacht ik vandaag een makkie te krijgen bij het "sexen" van de rittens.
    Helaas kwam ik nu op 5 dames en 3 heren, precies omgekeerd van wat ik gisteren dacht! Het is zo klein..en het wriemelt!
    Het is niet anders en ik geniet er niet minder om.

    Cis

    BeantwoordenVerwijderen

De Rattery

Mijn foto
Een serieuze gezellige rattery in de omgeving van Haarlem en Amsterdam.