nieuwtjes van de rattery, de ratjes, de rittens en het reilen en zeilen hier....

donderdag 5 februari 2009

TV debuut In De Rats!

Het was maar kort, maar wél heel leuk...al zeg ik het zelf...
Telefoon, MSN, Skype en en mail stroomde gelijk vol! Thanks allemaal, heel leuk al die reacties!
http://www.youtube.com/watch?v=DJqAQKFxEro

Hier het filmpje...omdat de site van RTV noord Holland uit de lucht is even 'opgenomen' met de cam op mijn fotocamera....
Het was maar enkele minuten....3 minutes of Fame...zoals mijn vriend Martijn het noemde ;)

Groetjes,
Anous

2 opmerkingen:

  1. Leuk filmpje hoor! Ik dacht al dat de website het niet meer deed ;)
    Wauw wat een mooie grote rat pakte je op, dat was zeker wel een mannetje?
    Hoe is het eigenlijk met Raisa? ik zie d'r ook niet meer bij de geplande nestjes staan :(
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Anous!

    Wat een leuk filmpje!

    Groetjes,
    Gert en Loes

    BeantwoordenVerwijderen

De Rattery

Mijn foto
Een serieuze gezellige rattery in de omgeving van Haarlem en Amsterdam.